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  1. HPC für den Mittelstand Existiert in Download / … / documents / IT Hardware
  2. Automatic Model Reduction by Exploitation of Knowledge from Pre-existing Simulations Existiert in Download / … / documents / CAE
  3. Automatic Model Reduction by Exploitation of Knowledge from Pre-existing Simulations Existiert in Download / … / documents / CAE
  4. Reduction in simulation time and storage requirements using LoCo for SDM Existiert in Download / … / documents / CAE
  5. Integrierter Pre – und Postprocessor für industrielle Tiefziehsimulationen Existiert in Download / … / documents / CAE
  6. Reduced modeling of crash barriers for design optimization of space frame automobile structures

    In this work, a simplified model has been developed for the Euro NCAP offset deformable barrier suitable for use in the optimization of space frame automobile structures. The model improves the prediction accuracy of discrete ...

    Existiert in Download / … / documents / CAE
  7. Anwendung stochastischer und geometrischer Analysen zur systematischen Robustheitsuntersuchung im Strukturcrash

    Für die Durchführung der Robustheitsuntersuchung wurde ein standardisierter Prozess entwickelt, der es dem Anwender ermöglicht, direkt aus dem Simulationsdaten-Managementsystem LoCo eine voll- automatisierte Robustheitsuntersuchung ...

    Existiert in Download / … / documents / CAE
  8. Latest Developments of LS-DYNA Test Dummy Models Existiert in Download / … / documents / FGS Dummy
  9. Effect of the Non-Local Failure Criterion on the Acceleration Signal of Head Impactors at Impact in the Windscreen Centre Existiert in Download / … / documents / FGS Dummy
  10. Head Impact on Windscreen - Modelling and Validation Existiert in Download / … / documents / FGS Dummy
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